Thursday 13 December 2012

Unexpected Journey..!!

Kaki wayang Blogger2 semua..!!
Semalam aku gn mmber2 aku dah pergi tgok film The Hobbit...Wow..amazing journey..

Cerita dyA mcm biasa kalau cita2 enggeris mmg start2 dya slow sikit bosan...aku duduk pon xdiam..dlm sejam mcm 2 gak la bosan..ok dipertengahan cerita bila hobbit n the gang dhh start mngembara aku yakin korang mesti keras xberganjak n terpaku melihat pengembarran dyaorg yg best gilerr la...xsia2 aku menunggu babak yg bosan gile start2 td..hahahaha..!!

Kelakar sedih semua ada dlm cita ni..tp lama gk masa tyangn dya..aku masuk panggung jam 8.45p.m kua dalam jam 11 lebih..lama kan..tp enjoy..

So wait u waiting for...pergila tonton sendiri..kalau nk lg awsome...tgok 3D..hahahaa...seyes xbohong..g cepat smntara stok masih ada..:P




Rasa mcm nak tgok  Strawberry cinta pulak la..

2 comments: