Monday 10 December 2012

Malang yg terbau2...

Hai blogger..
Adoi..nasib2..betul ckp org kalau kita da bnda baru mesti ade something bad happen walaupon kecil..jyeahh..aku happy bru dapat moto baru..Ego s..:)..cntik...dah lama aku idam2..
So aku ingt pesan org2 tua..kalau dpt mesti ada something dlu.maklumlah bnda baru..so im very careful..

Nak dijadikan cerita malam td aku gn mmber aku azie kua makan..gado2 gn mamak kt kedai 2..bkn gado teruk mmg kitaowg suka usik2 n mamak 2 pon dh knl kitaowg...xsangka pulak daulat malam 2..elok balik jew aku alpa tgok lampu moto..xperasan moto aku himpit divider tepi yg warna hitam putih 2...hahha aku ni bkn nak ckp panik kew ape..juz bengong pg tahan kaki tp moto 2..seret la kaki aku pnya jauh la..sanggup xnak moto baru calar katakan...

Angkat2 kaki tu dia....berlubang...OK..relax jew xdew ape.....moto ok calar bwh jew..hahahah kaki aku yg berlubang..huhuhuhu...Naik umh basuh mau xgigil badan pedih yg amat....nak nangis pon ade,,,kata gengster mana leh nangis hahahaha....!!Tahan jew la..

Da la member aku usik..asyik kaki makan jalan parut sana luka sini kt kaki..dah la dekat jari kaki..haha tw dya ckap ape...esok2 nak try kasut kawin org tgok malu jew...ADESSS hampeh tol..betul jgk dya ckp...habis 2 nk bwt mcm mana bnda bkn aku nk pon...seyes t dh kering luka mesti parut teruk pnya..DAMN...!!But alhamdullilah....juz a bit injured..kalauu allah bg teruk2 nk ckp ape lg..nak update blog pon dh xboleh..hahaha ape2 to all buddyyzz jgn cuai semasa menunggang or memandu lenderaan anda..ok chilll....!!


2 comments:

  1. Banyk typo laa cik adk huu .. tuhh laa gaduh lagy dgn mamk tuh hee .. :DD

    ReplyDelete
  2. hehehehe kata gengster hahahha

    ReplyDelete