Thursday 6 December 2012

I'm Freelance Talents

Hai blogger..!!
Selain aktiviti aku sebagai seorg student yg byk dgn assignment,kelas n so whatever la...aku ttp mngejar minat aku,,modelling..hurmm mmg aku xcukup tggi utk beraksi atas pentas runway...pakai heels pon xsmpai koata yg dyaowg nk pon..im ok but aku xputus asa..aku start dgn jd freelance talents...shoot sna sni..kwn2 aku sebut sbg artis fb..aku x teruja dgn apa yg aku lakukan skunk ni sbb impian aku masih jauh..dan ini hanya sekadar permulaan dlm lgkah aku..

Selain tu aku jgk minat bidang hiburan..aku dh pernh g casting utk drama n filem..mmg aku xpernh berlakon but im know im can do it..respon produser pd aku baik but mybe belum rezeki aku utk dipilih sbg actor..ok its ok..mybe next time..!!Lagipon klu dpt aku mesti bz gn klas lg..postpone dulu,,dh hbis study bru mula balik..

Parents aku??hurmmm dyaowg ok..xdew masalah..tambah2 my mom..she very understanding about what i want in my life..so dya hanya selalu pesan jux=z tke care of my attitude n xlupa pada pelajaran..education is most important right?Yeah..dlm mengejar minat n kerjaya..aku berjanji xkan sesekali toleh ke belakang n mengalah..

Musuh..mmg ramai la..Aku bersyukur krn bestie aku geng senget's sgt memahami kareer dan  minat aku bcz they know who am i..!!musuh sesiapa pon xleh lari..selalunya aku kena perli2 jgk la dgn bdk2 perempuan kolej ak..yg bising2 2 pon bkn pernah jd kawan aku pon..dyaowg pon ak xprnk tgur..Pelik x org yg xprnh knl kita boleh ckap xelok pasal kita?Dyaowg thu kew kita ni mcm mana..hahaha buruk kan perangai 2..but i dont care...xrugi sesen pon aku ni..bkn kwn2 aku pon..dengki la 2 kan..haha teruk!

Nah aku kasi tgok pic3 shoot aku sikit,,heheh xcntik pon..but boleh la,,hahah..:P






















No comments:

Post a Comment