Wednesday 28 November 2012

Thank ery...!!

Hai buddyzz..!!
Sebenarnya aku pening nk edit2 blog ni maklumlah aku ni bukan kaki blog sebelum ni...
btw today i want to say thank a lot to my bestie ery krn xjemu mengajar aku edit blog..
blog dya cntik jgk la kiranya so aku percaya dya..!!

hahahaha...dulu aku da gak diary,,haha guna cara comel sikit tulis semua isi hati n apa je yang ak buat saban hari kt diary..
but bertahan 2 hari je..haha skunk blog plak,,ntah la nk bertahan bpe lama...

Well..!!Tunggu je la..

lastly follow la bestie i www.eryamrygeneration.blogspot.com

Chill,,MaizunNiza :)

3 comments:

  1. tengs nyza for this entry..
    hope u can get more knowledge on make -up ur blog more n more nce than mine..huhu

    ReplyDelete
  2. wow hazara .... very da vav va voom.....
    ~call me hazara~
    hahhha

    ReplyDelete